Måndag

Började dagen med någon timme på gymmet, blev nog en och en halvtimme allt som allt. Körde styrka, ben, mage, axlar och armar vart det. Orkade dock inte så mycket mage för det är så sjukt jobbigt! Älskar dock att träna ben, vet inte varför men härligt är det :)
 
Efter lite lunch bar det av till stan med Louise för att uträtta några ärende, gick in en "snabb sväng" på Gina.. stort misstag.. Provade tre olika par byxor och en klänning, som tur var passade inte byxorna, men ska ner och köpa klänningen imorgon :) Perfekt sommarklänning och till Turkiet! 
(Anledningen till att jag inte vill spendera för mycket pengar nu är på grund av att jag snart ska till Turkiet och då vill jag att mina pengar ska gå till shopping i Alanya, hehe)
 
Hann med en liten fika på EH också och nu chillar vi lite hemma hos Louise och har det mysigt.
 
Imorgon ska jag ner och köpa min klänning i stan och gå hem en sväng till Farmor också, hon fyller år!
Hinner nog med en sväng till gymmet också, antingen på morgonen eller kvällen, får se hur det blir med det. Mer om det imorgon :)
 
Peace
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: