Onsdag

Började dagen med att träna ZumbaAktiverum. Var tvungen att gå upp väldigt tidigt (för att vara sommarlov) dvs klockan åtta, men det var det helt klart värt! 
 
Under dagen har jag rent ut sakt inte gjort ett skit.. legat och degat i soffan i princip.. haha. 
Tills mamma ringde vid sju och frågade om jag ville med en snabbis till väla, självklart ville jag det. Hittade ett par nya skor och en del bikinis men som tyvärr inte fick följa med hem idag i brist på tid att prova osv.. (eftersom väla stängde redan klockan åtta) så ska ner en sväng med Louise i stan imorgon och kolla närmre där nere :)
 
Vart även inne en snabb sväng på Filborna arena, jag har aldrig varit där förut så det var intressant att se hur det ser ut där. Min uppfattning var att de har väldigt stora och fräscha lokaler, trevlig personal och en underbar juicebar med smoothies, juicer, sallader m.m i deras lounge typ. Förälskad vid första ögonkastet! Haha. Vet dock inte hur det smakar såklart, men det såg lockande ut!
Så det är definitivt godkänt :) 
 
Första gången jag köper egna gräddbullar därifrån,
det blev en "vanlig" med kokos och en med dajm!
De är så löjligt goda.. och mäktiga, så det räcker mer än väl med en halv..
 
Någon mer än jag som testat dessa gräddbullar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: