Shopaholic

Ajdå.. åkte aldrig iväg till gymmet i morse, dåligt där Olivia! Usch, måste verkligen skärpa mig. Men när jag inte känner för det alls så blir det pannkaka med allting om man pushar sig själv för hårt när man inte har lust. Då vänder det oftast och blir ännu värre. Men imorgon ska jag masa mig upp till 9:15 för att dansa Zumba! Wish me luck.. med att komma upp dårå.
 
Var ju nere innan för att köpa min klänning, hade dock hängt undan ett par jeans igår också.. kunde inte motstå priset så de fick också följa med hem ;) Lycklig tjej! Men en liten shopaholic börjar jag nog bli.. Inte bra!
 
Lite dålig bild, men ni förstår nog vilka jeans det är, hehe.
grundpris, 399:-
fyndade dem för 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: