brännskada..

Gymmade lite idag, sprang på bandet som vanligt. Fokuserade mycket på armar idag men även ben, mage och axlar :)

Dock blev det inte så bra när jag skulle sola efteråt.. igår hade jag nämligen smort in mitt knä med ZON, ni vet sån kräm som gör att värken i knäet försvinner.
Så utan att veta att det är farligt att sola med det på, brännskaderisk så solar jag ändå. 10 min.
Efter halva tiden gör det så ont att jag får gå ur solariet och lägga mitt linne över knäet och jag kan verkligen inte förstå varför det gör så ont. Hade ingen tanke på ZONEN från igår.

Så när jag kommer ut bränner det något så fruktansvärt och stramar jätte mycket. Så snackar med personalen och de blev jätte chokade när jag sa vad jag hade gjort. Det var då de berättade för mig att det är farligt.

Köpte även solkort idag som jag inte kommer kunna använda på 14 dagar! på grund av detta. Man måste tydligen vänta 14 dagar med att sola när man smort på ZON :thumbdown: !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: