Ny vecka, nya utmaningar

Kom hem från gymmet för ett tag sedan, blev en liten sväng på bandet och sen gymmade jag.
Länge sedan jag tränade med maskinerna, riktigt skönt faktiskt!

Har märkt att jag har mina perioder, fram tills nu har jag älskat att gå på pass men nu har jag återfått min smak för styrketräningen i gymmet.. Konstigt.. Ska såklart fortsätta gå på pass och så, självklart! :)

Men ska försöka kombinera passen lite mer nu så jag kör dubbelpass med styrketräning och t.ex Zumba eller CX om jag orkar :)

Tror det kommer bli bra! Funderar på att dra ner en sväng på Aktiverum City innan skolan imorgon, dvs (10:10) för att gymma lite.. Får se om jag orkar, för sen är det idrott dirr efter ;)

Denna veckan ska jag börja skärpa mig på riktigt, inte äta en massa onödigt skit. Och börja skilja på "jag har tråkigt" och "jag är hungrig" :p
Beach 2012 nu kommer jag! For real ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: