Torsdag

Började dagen på gymmet med lite sol och sen styrka i gymmet.

Gick bra ända tills jag gav mig på maskinen "leg curl" för baksida lår då jag la på för tunga vikter och kände hur det knakade till i högerbenet :(
Vet inte riktigt vad som hände, men ont gör det i alla fall.. Så några dagar framöver tills det känns bättre får jag ta det lugnt och träna överkroppen istället, sucks! För jag älskar verkligen att träna ben!

Resten av dagen har spenderats med Louise, har skrattat och haft det riktigt härligt hela dagen så magmusklerna fick sig en rejäl omgång, haha!

Nu ligger jag i sängen och myser, ska kolla på filmen "kyss mig". Malin hade sett den och sa att den va helt okej, så jag ska ge den en chans :)

Sov gott sen när alla ska det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: