Måndag

Slutade skolan strax efter tre, lånade en kamera och drog till jobb med Sonja. Men vi fick inte igång kameran.. så efter typ en halvtimmes försök så tog vårt tålamod slut och hon drog hem med stativet men jag hade fortfarande lite kämparglöd kvar så jag gav mig inte, utan fortsatte trycka på allt och lite till på kameran och gissa vad! Det funkade, haha. Borde kanske bli tekniker eller något?
 
Så jag fick utföra intervjun själv tillsammans med Marcus som jag intervjuade dårå. Gick jätte bra faktiskt, hade super kul och det blev väl ett bra resultat i slutändan! 
Första tagningen blev dock den bästa, så himla bra vart den.. men när vi ska kolla på det vi spelat in konstaterar vi båda att det inte är något ljud.. och då har jag, "teknikern" glömt att sätta på mikrofonen. Bra jobbat! Inte alls pinsamt, nej inte det minsta. (JO!)
 
Och ovanpå detta kan jag nu inte hitta rätt sladd så jag kan få över klippen i datorn. Kanske borde lägga mig och sova på saken istället och vaknar förhoppningsvis upp en aning klokare!
 
Sitter och kollar igenom klippen på kameran.. men Ronaldo stör min koncentration! Inte så konstigt då jag alltid varit svag för hans amazing kropp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: