Onsdag

Sitter just nu i skolan och har media (film) lektion. Vi såg en film i förmiddags vars namn jag inte minns men filmen var verkligen inte bra. En film från 70-talet som handlade om ett ungdomsgäng som inte vet vad de ska göra på kvällarna så de tar till våld mot folk istället och sen konsekvenserna av detta.. osv. Den låter kanske bra, jag hade hopp om den i början faktiskt.. men det tog inte många minuter förens de sjönk igen. Big time.
 
Så nu gör jag en filmanalys på den. Tänkte att jag snabbar mig att göra klart den nu direkt när minnet är fräscht och så får jag den gjord och slipper stressa med den. Så kan jag lägga all fokus på svenska provet om exakt en vecka.
 
Slutar halv fem, men får antagligen gå tidigare.. sen hem och plugga svenska. Ska göra klart instuderingsfrågorna sen får det vara nog för idag. Funderar på att överraska mamma med en sak hemma sen, men jag berättar inte det nu ifall du läser detta mamma!
 
Ni får se sen ifall jag slutförde min överraskning eller inte :)
 
Inte för att bilden har något med texten att göra men för några veckor sedan tog jag inspiration av media foto gruppens uppgift. Att ta en bild och tillföra ett quote så de blir som bilderna på tumblr typ. 
Här är en av mina, tyckte den va lite söt faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: