What to do after graduate?

Många tankar just nu som cirkulerar i min hjärna. "Snart" är gymnasiet slut, 2014 tar jag studenten och vad ska jag göra sen? Plugga vidare självklart, men vad? 
Vet att inte många funderar på det nu men det gör jag.
Har även varit och pratat med syo på skolan och hon tycker det är kanon att jag "börjar" tänka på det såhär pass tidigt som jag gör.
Pratade med henne om Film/TV produktion vilket jag fortfarande är väldigt intresserad av, därav mitt gymnasieval (media-film/tv) men nu har även andra tankar som för länge sedan funnits kommit upp till ytan igen.
 
Event Management.
Hur kul hade det inte varit att planera ett bröllop, festevent, sportarrangemang eller liknande?! Det är vad jag tänker på just nu. Funderar på om det går att leva på, men det gör det nog? En massa frågetecken hela tiden som är svåra att reda ut. 
Känner nog att jag får ta ett snack med syo snart igen..
Men det skulle verkligen vara en dröm som går i uppfyllelse ifall jag går en utbildning inom detta! Att få leva och jobba med något man brinner för och tycker väldigt mycket om är super viktigt! Då kan man komma hur långt som helst :)
 
 
Blir helt slut av alla tankar, så ska krypa ner i sängen nu och sova på saken. Imorgon kommer saker och ting säkert vara mycket klarare. 
Sov gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: