Back on track

BodyBalance ikväll med finaste Klara och världens bästa instruktör, Camilla! Äntligen säger jag bara, har saknat hennes pass obeskrivligt mycket nu när hon varit mammaledig hur länge som helst.
 
Jag är så himla glad och exalterad att träna nu när jag är frisk så det sprätter i hela kroppen på mig. Men jag måste ta det väldigt lugnt nu i början.. så mjukstartar med ett yogapass idag och SH'BAM på torsdag.
 
Har inte dansat på över en månad nu, ser fram emot det sååå mycket, ni anar inte!
 
Sen om några veckor då jag förhoppningsvis är klar att köra så det ryker igen ska jag ta tag i Bodycombat, CX, Funktionell träning, Bodypump, Zumba & SH'BAM, styrketräning i gymmet osv! Känns så gött att äntligen få chans att försöka bygga lite muskler.
 




 
 I'm back!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: