Media

Har precis packat färdigt min väska inför morgondagen. Ska filma hela dagen (har fått en ny uppgift på media/film där vi skulle skriva ett detaljerat manus i grupp och sen byta med en annan grupp för att tillslut byta manus och spela in varandras filmer typ).

Så jag ska bland annat spela en roll som mamma så med mig i väskan har jag skor, smink (röda läppar) och min hårmunk m.m
Svårare än jag trodde med att klä ut sig till mamma.. Har inga "vuxna" kläder? :s men det löser sig alltid tillslut.

Så wish me luck inför imorgon så updaterar jag mer imorgon om filmen.. Kanske bilder med om jag kommer ihåg att ta några.

Förutom att skådespela imorgon kommer en stor del spenderas bakom kameran och filma istället. Yes! Mycket bättre och roligare än att vara framför den, så jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: