Sista gången..

Sista gången jag släcker min lampa för natten i denna lägenheten.
Oj vad jag kommer sakna den, inser jag nu när verkligheten precis kom i fatt mig att vi faktiskt flyttar imorgon!!

Det är lite småjobbigt att flytta ifrån mitt rum, för här känner jag mig super trygg och sover alltid bra och vet att jag är trygg här liksom.

Trivs även så bra i området och med våra grannar. Vi har ändå bott här sedan jag var typ två bast, dvs vi har bott här i femton år.. Inte konstigt att man känner en trygghet då ju.


Men samtidigt ska det bli kul med något nytt. Den nya lägenheten är super fin! Fast jag har ett mindre rum.. Men vad gör det egentligen? Jag är väldigt tacksam att jag har ett rum bara! Ska bli kul att börja inreda från början i alla fall :)

Anyway, life goes on.. Hörs mer i flyttröran imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: