Torsdag

Skolfoto i skolan idag, lagom kul. Sen ut och filma med Sonja och Malin till mitt och Sonjas nyhetsraportage på median om feta svenskar typ, haha. Ska intervjua folk på stan om deras vardag, tränings- och matvanor och även intervjua på gymmet där jag tränar! :)

Efter skolan åkte jag och mamma en liten sväng ut till väla, super mys! Gick och kollade lite affärer och käkade gott. Inget inhandlat för mig dock men det kommer om jag känner mig rätt ;)

Fick hem paket från Nelly.com innan idag också, vart en mössa då klänningarna va för små :( men ska beställa en storlek större i dem för de var så himla fina!

Bjussar på gårdagens outfit:
Tröja - Bondelid
Jeans - Ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: