Step


Oj vad mycket inlägg det vart nu om träning! Hoppas ni tycker om det lika mycket som jag, haha.
Idag vart det som sagt Step 2 på schemat och det var TUR att jag tränade mina två timmar med Saga igår.. Annars hade jag varit totally lost.. Lucky me! Tur att jag har världens finare vän som är och kommer bli världens duktigaste instruktör! :D

Passet gick faktiskt bra, man lär sig först ett "block" med steg, sen ett till och sen gör man dem två efter varandra och sen lär man sig ett tredje och kör alla tillsammans (på ett och samma pass alltså).
Det är så sjukt kul!! Och bra träning.. Tror/Hoppas jag? Pappsen sa det så jag litar på honom.. Haha!

Jag har hur som helst hittat ett nytt favvo pass som jag verkligen älskar! Du och jag Stepbrädan.. Du och jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: