Study to death


Det var länge sedan jag pluggade såhär mycket under en dag.. Började med matte i skolan imorse och sen slutade vi men då stannade jag och girlsen kvar och pluggade svenska.
Sen när jag kom hem, efter lite käk så redigerade jag klart bilderna jag tog i stan och vid havet med Valle och Louise igår och la upp dem på min fotoblogg (www.oliviasphotography.blogg.se) och fortsatte med att skriva klart en historia uppsats eller ett "litet" arbete som jag efter en liten stund lämnade in.

Inte nog med det.. Har även spenderat några timmar med en fotouppgift där vi skulle skriva om fotografi då och nu.. Tycker det är super svårt! Men det är bara att ta sig igenom det.. Ska vara klart om två veckor så det är lugnt änsålänge.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Är super trött!
Imorgon blir det skola till klockan tio sen åker jag antagligen till mammis jobb i Lanskrona och äter lite lunch och myser med henne.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: