Today & Yesterday

Måndag
 
Började dagen med att spendera lite tid med Louise. Käkade lunch ute i Hyllinge och sen följde hon med som sällskap när jag skulle fixa mina nails. Vart super nöjd, känner mig så "tjejig" haha. 
Sen hem, käka lite snabbt igen för att sedan gå över till jobbet (Aktiverum), jobba tre timmar, äta igen och sen för första gången i mitt liv träna Step 1 (det lättaste step passet man kan träna på Aktiverum) fast det är inte lätt första gången! Det är ingenting faktiskt.. och speciellt INTE Step! Men gud så kul det var! Blev förälskad i passet direkt, kände helt enkelt hur det bara var min grej :) Så ska avancera och testa step 2 imorgon, men mer om det längre ner!
Blev även överraskad med ett påskägg av Aktiverum när jag kom dit, smarrigt värre!
 
 
Tisdag
 
I förmiddags mötte jag upp Saga runt 11 tiden på gymmet för en liten fotografering till mitt projekt "så är inte verkligheten" i skolan som ska vara färdigt nästa vecka, stressigt stressigt! Hon är så fruktansvärt överrörlig och vig så jag använde mig av den lilla muppen till projektet, hehe. Efter det så åt vi lite lunch och sen började vi med det roliga! Hon behövde öva inför hennes pass imorgon och jag behöver all träning jag kan få så vi körde Step 2 i typ två timmar, helt sjukt kul är det! Svårt.. men kul! Så jag ska som sagt avancera imorgon och antagligen göra bort mig en smula och gå på Sara och Sagas Step 2 imorgon kväll!
Avslutade dagen med ett SH'BAM pass för att få igång höfterna lite också.
Upptäckte nyss en underbar sak! Min absolut favorit instruktör på gymmet ska ha Zumba imorgon bitti 9:15-10:00.. suck så tidigt men har inte kunnat gå på hennes pass på ett år cirka för jag alltid jobbar på den dagen hon har sitt pass osv, men imorgon är det äntligen dags! Så två pass imorgon och emellan det hem till farmor en sväng och äta våfflor, hihi.
Min fina och nyfunna vän Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: