Dear sunny day

Började denna underbara dag med "lång" dag i skolan, slutade halv elva efter att jag kompletterat ett betyg så jag äntligen är nöjd. Drog med Valle till söder för att handla lite frukt och annat nyttigt och gott. Kändes riktigt bra att istället för låta kroppen dras till ett choklad eller en coca-cola så köpte jag Hallon, Vindruvor och en ananas!

Ut på gräsmattan med Valle snabbare än kvickt när vi kom hem, låg och solade, snackade lite skit och hade det super mysigt i några timmar, typ 20 grader mitt på dagen idag, galet skönt!

När mamma kom hem från jobb drog hon, jag och hennes kompis ut i skogen för en pw/löprunda på 3,69 km för att vara exakt! Inte jobbigt precis så jag sprang en del medans de andra gick. Måste dock köpa nya löparskor så mina knän inte tar så mycket stryk.. Jaja.

Så dagen har varit helt perfekt, sol, träning och sommarfeelings när de är som bäst! Nu blir det en snabb shake (kvällsmat) innan duschen och lite plugg på det sen är min kväll räddad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: