Today's workout

Det går bra nu. Inget godis eller skit (jo en cola till lunchen idag och tre godisbitar av pappa innan) så det känns bra, det går sakta men säkert framåt.
Nu sitter jag här och har snart smaskat i mig en hel ananas! Det enda negativa med ananas är att tungan svider som tusan efter några bitar! Men är stolt över mig själv att jag kunde motstå pappas godisskål i vardagsrummet.. På en onsdag, skärpning!! haha.

Ikväll blev det dubbelpass (som vanligt på onsdagar) med Step först och Zumba efter det. Kände dock att huvudet inte var helt med idag, på dansen efteråt var jag någon helt annan stans.. Kroppen rörde sig själv.

Imorgon ska jag antagligen börja dagen med en löprunda i skogen och sen jobb i Mölle med Borgen. Vet inte hundra vad som väntar, men det ska bli kul!

Dagens träningsoutfit. Linnet kommer från Hollister och de vanliga svarta, långa träningstightsen kommer från Stadium :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: